Darmowy mod do Cyberpunk 2077, autorstwa Phenomenum.
To jest pierwsza z moich kaskadowych map cieni. Wiele rzeczy zmieniło się od pierwotnego pomysłu, ale najważniejszą jest odległość kaskadowych cieni. Teraz mogę dostosować tę odległość, aby uzyskać bardziej szczegółowe cienie. Najważniejszą zmianą jest to, że teraz możemy używać tych samych map cieni dla wszystkich typów obiektów. Pierwotnym pomysłem było stworzenie czterech różnych map, ale teraz możemy stworzyć tylko jedną mapę, która będzie działać dla wszystkich obiektów. Jest to bardzo przydatne, ponieważ sprawi, że gra będzie bardziej stabilna. Teraz możemy używać tej mapy ze wszystkimi typami obiektów i możemy uzyskać więcej szczegółów dzięki większej rozdzielczości.
Jakie są różnice między pierwotnym pomysłem a obecną wersją?
Najważniejszą różnicą jest to, że teraz możemy stworzyć mapę z jednym wymiarem: odległością. Pierwotnym pomysłem było stworzenie trójwymiarowej mapy, gdzie musielibyśmy obliczyć pozycję obiektu i odległość od gracza do obiektu. Ale teraz możemy po prostu obliczyć odległość od gracza do obiektu i nie musimy martwić się o trzeci wymiar. Trzeci wymiar to teraz odległość od gracza do obiektu.





